Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar

Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar
link : Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar

Baca juga


Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar


PELAKON filem Juvana 2, Eyka Farhana dikatakan berang apabila namanya dikaitkan dengan sebuah penyebaran video lucah yang viral di laman sosial sejak Julai lepas.

Eyka atau nama sebenarnya, Wan Atiqa Farhana Wan Sarmizi mengakui amat terkejut akan kejadian tersebut.

Pelakon ini mula menyedari perkara berkenaan selepas ditanya oleh beberapa orang rakan yang ingin mendapatkan kesahihan mengenai video tersebut.

“Itu bukan saya…Saya belum gila nak buat video macam itu! Saya sendiri terkejut apabila tiba-tiba ramai kawan yang tanya mengenainya.

“Bila saya lihat wanita dalam video itu memang serupa sedikit dengan saya, tapi dia orang lain.

“Saya geram individu yang muat naik video itu tulis nama saya pula sehingga orang ingat itu adalah saya,” ujarnya memetik mStar Online.


Jelas eyka lagi, perkara tersebut amat mengaibkan kerana perkara itu timbul ketika anggota keluarga masih dalam keadaan sedih dengan berita pemergian kakaknya pada 23 Ogos lepas.

“Saya masih waras daripada terfikir buat perkara tidak ada maruah seperti itu.

“Lebih menyedihkan ia ditimbulkan ketika saya dan keluarga masih bersedih dengan pemergian arwah kakak,” katanya.

Dalam pada itu, Eyka memberitahu dia memandang berat isu ini kerana melibatkan maruah dan tidak teragak untuk mengambil tindakan undang-undang dalam masa terdekat.

Sementara itu, pelakon ini juga berharap agar individu berkenaan segera membuang atau mengeluarkan namanya daripada rakaman tersebut. – http://ift.tt/2xc7oy3



Demikianlah Artikel Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar

Sekianlah artikel Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Eyka Farhana Terkejut Video Lucah Tersebar dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/09/eyka-farhana-terkejut-video-lucah.html